پیام فرستادن
خانه اخبار

اخبار شرکت بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay

گواهی
چین Xi'an Huizhong Mechanical Equipment Co., Ltd. گواهینامه ها
چین Xi'an Huizhong Mechanical Equipment Co., Ltd. گواهینامه ها
نظرات مشتریان
فروشنده به موقع به اطلاعات پاسخ می دهد، کیفیت محصول خوب است و قیمت مناسب است

—— کادو

این شرکت دارای طیف کاملی از لوازم جانبی مته سنگ است و تمام نیازهای من را برآورده می کند

—— دانیال

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay
آخرین اخبار شرکت بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay

ساختار مته های سنگی هیدرولیکی پیچیده تر است و دلایل زیادی برای آسیب به قطعات آن وجود دارد.بر اساس مته های سنگی هیدرولیک مورد استفاده در دستگاه های حفاری سنگ داخلی ، عمدتا خرابی های رایج مته های سنگی مانند چرخش ، ضربه ، راه آب ، مسیر هوا و آب بندی و غیره را معرفی می کند و راه حل هایی را ارائه می دهد.در نهایت ، اقدامات احتیاطی برای استفاده از مته های سنگی هیدرولیک را خلاصه می کند.موضوع.

مته سنگی هیدرولیک نوعی ابزار تیز ساخت و ساز حفاری سنگ با ضربه ، چرخشی ، پیشران و شستشو و سایر عملکردها است که برای ساخت سوراخ یا سوراخ پیچ استفاده می شود.

composition ترکیب مته سنگ
تولیدکنندگان داخلی دستگاه حفاری سنگ از مته های سنگی هیدرولیک برای ساخت و ساز حفاری استفاده می کنند.مته های سنگی آنها مته های سنگی با فشار بالا با فشار بالا یا فشار پایین با فشار بالا هستند که شامل قسمت ضربه ، قسمت میانی ، قسمت توقف هیدرولیکی و قسمت جلویی است (شکل 1 را ببینید).قسمت ضربه دارای یک منطقه فشار قوی و یک منطقه کم فشار است.قسمت میانی مته سنگ عمدتا یک قسمت متمرکز و متمرکز است.قسمت توقف هیدرولیکی عملکرد چرخاندن و برخورد قطعات را دارد.قسمت جلویی مته سنگ عمدتا پشتیبانی متمرکز از ضربه دوار ساقه را ارائه می دهد.

آخرین اخبار شرکت بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay  0آخرین اخبار شرکت بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay  1

▲ شکل 1 نمودار شماتیک مته سنگ هیدرولیک

2 طبقه بندی و حل خطاهای رایج
2.1 مشکلات شل شدن
2.1.1 مته سنگی چرخشی گیر کرده است
(1) قرقره سوپاپ منطقی ورودی روغن دوار مته به دلیل آلودگی روغن هیدرولیک مسدود شده است ، که باعث مسدود شدن و گیرکردن ورودی روغن دوار می شود ، همانطور که در شکل 2 (الف) نشان داده شده است.راه حل این مشکل حذف قرقره و تمیز کردن آن با روغن دیزل است.

آخرین اخبار شرکت بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay  2آخرین اخبار شرکت بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay  3

▲ شکل 2 انواع مختلف تاخیر چرخشی

(2) قطعات دوار مته آسیب دیده اند ، مانند بلبرینگ و چرخ دنده ، همانطور که در شکل 2 (ب) ، (ج) و (د) نشان داده شده است.
خرابی اجزا معمولاً به دلیل روانکاری یا خستگی ناکافی ایجاد می شود.
روانکاری کافی یک شرط ضروری برای بوش دوار برای حفظ عملکرد خوب است.الزامات روانکاری باید به موقع برای نیروی محرکه بالا و قطر سوراخ بزرگ بهبود یابد.
روانکاری نامناسب می تواند باعث تغییر رنگ دمای بالا در قسمت انتهایی بوش و در موارد شدید ، باعث شکسته شدن بوش دوار به دو قسمت و حتی آسیب ثانویه پرهزینه به مته شود.
بوش های روتاری قطعات مقاوم در برابر سایش هستند و باید به طور کلی پس از 400 ساعت کارکردن تعویض شوند تا از آسیب ناشی از خستگی قطعات جلوگیری شود.

2.1.2 مته را نیم دور برگردانید
مته سنگی پس از چرخاندن بخشی از زاویه چرخش خود را متوقف می کند و پدیده مشابهی در چرخش معکوس رخ می دهد.دلیل این پدیده این است که مته سنگی در اثر چرخش به دلیل گشتاور نامتجانس پیچ های ثابت بدنه مته سنگی گیر کرده است.

2.2 مشکلات تأثیر
2.2.1 حفاری سنگ ضعیف است و راندمان حفاری کاهش می یابد
مته سنگی ضعیف است و کارایی آن کاهش می یابد ، که عمدتا به عنوان یک ضربه جدی از فشار سنج فشار بر روی صفحه کابین و لوله رونق پروانه آشکار می شود.دلیل اصلی آن نیتروژن کافی در منطقه نیتروژن با فشار بالا یا فشار کم مته سنگی یا آسیب دیافراگم نیتروژن است که باید در نیتروژن جایگزین یا پر شود ، همانطور که در شکل نشان داده شده است.3
هنگامی که چنین گسل هایی جدی است ، ممکن است پوشش انتهایی باتری ترک خورده و در نتیجه نشت نیتروژن ایجاد شود.

آخرین اخبار شرکت بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay  4

▲ شکل 3 جایگزینی دیافراگم نیتروژن

 

2.2.2 حفاری سنگ بدون ضربه
چرخش حفاری سنگ طبیعی است و فشار سنج طبیعی است ، اما هیچ ضربه ای وجود ندارد.دلایل به شرح زیر است:

(1) شیر توقف ضربه ای درپوش عقب مته به دلیل آلودگی روغن هیدرولیک گیر کرده است و می توان بعد از تمیز کردن از آن استفاده کرد ، همانطور که در شکل نشان داده شده است.4 (الف).

(2) سوپاپ توقف پوشش پشتی مته سنگ شکسته است ، عمدتا به این دلیل که فشار تاخیر کارت زیاد است ، که منجر به آسیب آن می شود.در این مورد ، شیر توقف ضربه باید جایگزین شود ، همانطور که در شکل 4 (ب) نشان داده شده است

آخرین اخبار شرکت بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay  5

▲ شکل 4 شرایط مختلف حفاری بدون ضربه
2.2.3 هنگام حفر ضربه سنگ صدا وجود دارد
چرخش حفاری طبیعی است ، و فشار سنج طبیعی است ، اما هیچ ضربه ای وجود ندارد و هنگام برخورد ضربه صدای تکان خوردن وجود دارد.
بیشتر این مشکلات در اثر خرابی قسمت پیستون ضربه ای ایجاد می شود ، مانند شکست پیستون ضربه ای ، تاخیر گیر کرده یا تاخیر گیر کرده پیستون راهنمای ضربه.
گشتاور نامناسب مته سنگی منجر به برخورد پیستون خارج از مرکز می شود ، مته سنگی به موقع نگهداری نمی شود (آستین مسی در انتهای جلویی مته سنگی و آستین اسپلین مسی در سر مته سنگی به طور جدی فرسوده شده و جایگزین نمی شوند به موقع) یا عدم روانکاری گاز منجر به ورود مواد خارجی به پیستون ضربه ای می شود که منجر به خراش جزئی پیستون ضربه می شود.
آسیب اجزای مختلف در شکل 5 نشان داده شده است.

آخرین اخبار شرکت بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay  6آخرین اخبار شرکت بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay  7

▲ شکل 5 آسیب اجزای مختلف

2.2.4 یافتن سوراخ هایی با ضربه کم و تقریباً بدون پیشروی دشوار است
دلیل اصلی مشکل در حفاری با پانچ کم و تقریباً بدون پیشرفت ، آسیب حلقه دم مته است ، همانطور که در شکل نشان داده شده است.6 (a) و (b) ، که منجر به مشکل در باز شدن سوراخ ها می شود.
اگر حلقه دم لحیم کاری بیش از حد آسیب می بیند ، دلیل آن این است که به دلیل فشار زیاد پایین مشت زدن و سایش جدی آستین مسی ، فاصله زیاد است ، همانطور که در شکل نشان داده شده است.6 (ج) و (د) ، دم لحیم کاری در یک راستا نیست.در این زمان ، لازم است اندازه آستین مسی را برای تأیید و جایگزینی اندازه گیری و بررسی کنید.

آخرین اخبار شرکت بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay  8آخرین اخبار شرکت بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay  9

2.3 مشکلات آبراهه
2.3.1 سر شستشو مته شکسته است
دلیل اصلی نشت آب ناشی از پارگی سر شستشو این است که ضربان عقب یا ضربه در صورت عدم وجود پیشرانه انجام می شود.
دو دلیل دیگر به شرح زیر است:

(1) سر شستشو دچار خوردگی شده است.
این به این دلیل است که موادی که برای ساخت سر شستشو استفاده می شود نمی تواند کاملاً محکم و مقاوم در برابر خوردگی باشد.
اگر آب شستشو مورد استفاده خورنده اسید و باز باشد ، مواد سر شستشو ممکن است دچار خوردگی شوند ، که می تواند باعث ترک خوردگی شود (شکل 7 (الف) را ببینید) و در نهایت خرابی خستگی.
تنها راه بهبود این وضعیت این است که دم لحیم کاری ، مهر و موم سر و صفحه اتصال را در شرایط خوبی نگه داریم.

آخرین اخبار شرکت بحث در مورد خطاهای رایج مته هیدرولیک Montebay  10

▲ شکل 7 شکستن سر شستشوی مته سنگی
(2) قسمت جلویی خوردگی دارد.
اگر قسمت جلویی دچار خوردگی شود ، سر شستشو به جلو حرکت می کند و نیروی ضربه ای از حلقه توقف همانطور که انتظار می رفت به صفحه اتصال منتقل می شود و نه به نخ اتصال پیچ جلو ، که منجر به توزیع نامطلوب تنش می شود. در اطراف دهانه در قسمت جلویی صفحه اتصال ، منجر به پارگی می شود (شکل 7 (ب) را ببینید).
دم لحیم کاری ، حلقه آب بندی آب و صفحه اتصال در شرایط خوبی قرار دارند تا از خوردگی جلو جلوگیری شود.
در عملیات حفاری واقعی ، سعی کنید استفاده از ضربه در صورت کم بودن نیروی محرکه یا نداشتن نیروی محرکه ، به ویژه ضربه زیاد را حذف کنید ، که این نیز یکی از اقدامات م toثر برای بهبود طول عمر سر شستشو است.

2.3.2 علائم عنکبوت روی پیستون ضربه آشکار است
زنگ زدگی داخلی مته سنگی جدی است و منبع ترک سطح انتهایی پیستون مته سنگی مشخص است.این پدیده باعث می شود که سطح پایانی پیستون مته سنگ از قبل آسیب ببیند و عمر پیستون مته سنگی نمی تواند به مقدار طراحی از پیش تعیین شده برسد.
دلیل اصلی این است که آب بندی مته سنگی به موقع تعویض نمی شود و آب مته سنگی بارها در منطقه اعتصاب خاموش می شود و در نتیجه منبع ترک ایجاد می شود.
آسیب نشانه های عنکبوت روی پیستون ضربه ای در شکل نشان داده شده است.8

 

3 مواردی که هنگام استفاده از مته هیدرولیک نیاز به توجه دارند
(1) دستگاه حفاری باید فشار انباشت را قبل از حفار مرتباً بررسی کند.انباشت کننده فشار بالا باید 3 ~ 4 مگاپاسکال کمتر از فشار بازکن و حداکثر آن 11 مگاپاسکال باشد.
باتری کم فشار 2 ~ 2.5mpa

(2) کاهش حمله هوایی ، حمله معکوس ، از بین بردن کل ضربه ، در عملیات حفاری واقعی تا آنجا که ممکن است برای از بین بردن استفاده از ضربه در مورد پیشرانه کم یا بدون نیروی محرکه ، نمی توان از ضربه زیاد استفاده کرد.

(3) درجه آسیب دم لحیم کاری ، سر آب شستشو و حالت صفحه اتصال را به طور منظم بررسی کنید و قطعات آسیب پذیر مانند آب بند را به موقع تعویض کنید.

(4) نیروی محکم شده پیچ و مهره های جانبی و پیچ های پوشش عقب را به طور منظم بررسی کنید.

(5) به طور منظم (به طور کلی هر 400 ساعت ضربه) مهر و موم ، بلبرینگ ، آستین سه دنده ای ، حلقه لحیم کاری و سایر قطعات شکننده و مصرفی را جایگزین کنید ، به طور مرتب آستین مسی ، آستین سه دنده ای و سایر ترشحات خارجی را بررسی کنید ، مرتباً بارگیری یاطاقان و سایر قطعات.

(6) از روانکاری روان و کافی گاز اطمینان حاصل کنید و اطمینان حاصل کنید که نوع روغن روان کننده گاز صحیح است ، روانکاری کافی شرط لازم برای چرخاندن قطعات تماس (بوش دوار ، بوش مس ، حلقه لحیم کاری ، آستین سه دنده ای و پیستون ضربه ای و غیره است. .) برای حفظ عملکرد خوب.

میخانه زمان : 2021-10-12 14:01:34 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Xi'an Huizhong Mechanical Equipment Co., Ltd.

تماس با شخص: Mr. hepeiliang

تلفن: +8617391861661

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)